woensdag 12 september 2012

Fuck My Life; Hoe mijn kledingkast geheimen gangen móet hebben!


 
Ik ben een vrouw.
Dat betekent een aantal dingen:

Ten eerste:
ik heb een baarmoeder.

Ten tweede:
ik hou van make-up
en ten derde:
ik weet NOOIT wat ik aan moet trekken.


In mijn geval betekent het ook dat mijn Billy's van de Ikea prop en dan ook prop vol zitten met kleding!

Je moet je voorstellen: voordat ik in mijn huidige 28 m2 kamer woonde, woonde ik in 'hokjes' van om en nabij de 14 m2.. Toen ik dus in mijn kamer van nu kwam begon ik ENORM te hamsteren, want: ik had eindelijk ruimte!!

Zo is het bij mij ongeveer mis gegaan.. Ik sta áltijd in een kleding winkel en dan denk ik 'oh, maar zoiets heb ik écht nog niet!' en dan heb ik vervolgens al wel zoiets..

Maar goed, de REDEN dat ik dit balletje opgooi is omdat ik morgen en overmorgen een nieuwe clip ga schieten met Ape Not Mice! Super leuk en we hebben grootse plannen..

Nu wil het geval dat we een beetje een 'folklorische' touch aan het geheel willen geven, dus is het eerste wat ik denk 'Oh, dat heb ik echt niet in m'n kast hangen!' waarna Mark en ik niet veel later door de tweedehands winkels struinen.

Alles wat misschien leuk is fotograferen we en sturen we door naar de styliste, dat ziet er ongeveer zo uit:







Vervolgens kom ik dus thuis en ga in m'n kast neuzen wat ik allemaal nog meer kan meebrengen. Resultaat:

VIER MEGA TASSEN VOL!!
Check dit:





schijnbaar had ik al langer Folklorische bedoelingen.

Hoe ik dat mee ga krijgen; geen idee nog.
Wat ik wel weet is dat iedereen best zo'n Billy van de Ikea kan aanschaffen: ze zijn verbazingwekkend ruim!
Ik vermoed dat er een soort geheimen gangen stelsel in verwerkt zit, want nu die vier mega tassen vol met kelding zitten ziet mijn kast er nóg ruim gevuld uit.

Ik koop binnekort een schep.
Als ik dan weer niet weet wat ik aan moet doen, dan kan ik in m'n kast gaan graven!

Liefs, Diede

PS. het NOS-journaal is niet langsgekomen... meh :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten